Технології

Помилки водіїв, які призводять до поломок двигуна

Знання правил дозволить уникнути несправностей

Пише Сторінка, із посиланням на Погляд

Розповімо про п’ять поширених помилок, які гарантовано «вбивають» мотор в автомобілі.

Несвоєчасний сервіс мастил

Якщо автовласник тривалий час не міняє оливу, то в ньому накопичуються продукти зносу і дрібна металева стружка, все це призводить до проблем з охолодженням та змащенням рухомих елементів, канали забиваються, з’являються поломки, виникає необхідність проведення капітального ремонту, або зовсім заміна двигуна. Рекомендують на сучасних автомобілях міняти мастило кожні 8-10 тисяч кілометрів пробігу.

Використання дешевих мастильних фільтрів

Багато автовласників прагнуть заощадити на обслуговуванні автомобіля. При виконанні мастильного сервісу незмінно буде потрібно використовувати відповідний фільтр, причому економити на його якості не слід. Спроба придбати фільтр дешевше призводить до поганої фільтрації дрібних частинок сажі і металевої стружки або ж істотно падає тиск у системі мастила, мотор зношується і збільшується ймовірність клина двигуна.

Власник нехтує заміною повітряних фільтрів

При експлуатації автомобіля багато з нас не замислюються про необхідність заміни повітряних фільтрів. Їхня ціна не надто висока, при цьому, якщо такий фільтр втратить свої властивості, то пил і дрібні піщинки можуть разом із повітрям потрапити в камеру згоряння, що призводить до задирів і необхідності виконувати заміну блоку циліндрів, або проводити їхнє відновлення. Забитий повітряний фільтр призводить до істотного збільшення витрати палива, а це зайві витрати, яких можна було б уникнути.

Заправка неякісним пальним

Неякісне пальне може містити різні додаткові присадки, які в подальшому осідають на форсунках і в камері згоряння, істотно погіршуючи роботу мотора, який зажадає очищення та ремонту. Автовласникам можна лише порекомендувати не економити на якості пального, в жодному разі не заливати в бак бензин із меншим октановим числом, ніж рекомендує виробник авто, і заправлятися винятково на тих заправках, які належать великим мережам.

П’ять помилок на мийці, які можуть зіпсувати автомобіль

Не вірте тим, хто говорить, що шар бруду захищає лакофарбове покриття від піску, солей… Насправді ж все навпаки: що більше бруду на кузові машини, то важче його «безболісно» усунути. Саме тому краще заганяти авто на мийку хоча б один раз у тиждень.

Наступним головним ворогом лакофарбового покриття є перепад температур. Мова йде про прямі  сонячні промені та ситуації, коли на розпечений кузов машини виливають потоки холодної, а іноді й крижаної води. Наслідки у вигляді мікротріщин, які почнуть пропускати вологу і спровокують корозію, проявляться через деякий час. Уберегти себе і, найважливіше, кузов від подібних випадків можна звичайним провітрюванням салону, або ж використанням теплої, а не холодної води при митті транспортного засобу.

Також типовою помилкою багатьох автомийників у зимовий період – неповне висушування кузова і його елементів після мийки, що зазвичай призводить до блокування замків, дверей, бачка і кришки паливного бака, бічних дзеркал і ручок дверей. Щоб уникнути цих проблем, експерти рекомендують заздалегідь простежити, щоб мийники насухо протирали дверні ущільнювачі, отвори й інші схильні до примерзання елементи авто.

Багато хто, напевно, знає, що чистий підкапотний простір машини – перевага при її продажу, яка підтверджує дбайливе і уважне ставлення до неї власника. Та довіряти мийку автомобіля під капотом краще професіоналам.

І нарешті, фахівці радять звернути увагу на близький контакт з водою при митті автомобіля. Мити машину «Керхером» і дуже близько підносити його «сопло» до кузова допомагає ефективніше і швидше збити бруд, проте той тиск, з яким викидається вода (до 140 бар) володіє руйнівним для кузова ефектом. Поверхневий захисний шар вібрує, і фарба покривається мікротріщинами, утворюючи осередки корозії.

Вам також має сподобатись...